Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. krok: Výběr produktů

Požadovaný produkt nejrychleji naleznete pomocí našeho rychlé hledání s našeptávačem (nahoře, v záhlaví stránky). Nebo můžete otevřít příslušnou produktovou kategorii v našem online katalogu (v levém sloupci).

2. krok: Vložení produktu do košíku

Kliknutím na symbol nákupního košíku můžete zboží, které chcete objednat, vložit do košíku.
Jakmile máte v košíku nějaké zboží, vpravo nahoře v záhlaví stránek vidíte aktuální obsah Vašeho košíku. Kliknutím na odkaz "Nákupní košík" otevřete stránku nákupního košíku. Tam máte možnost upravit množství jednotlivých produktů nebo odstranit produkty z košíku.

3. krok: Dokončení objednávky

Na stránce nákupního košíku můžete vyplnit Vaši adresu, vybrat způsob platby, upřesnit způsob a podmínky dopravy (např. odlišnou dodací adresu) a objednávku odeslat. 

4. krok: Odeslání objednávky

Jakmile vyplníte svoje údaje, klikněte prosím na tlačítko "Objednat", abychom objednávku mohli přijmout.
Osobní data, která uvedete při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům.Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

5. krok: Zpracování objednávky

Všechny objednávky ručně prověřují a zpracovávají naši pracovníci. Po nezbytné kontrole od nás obdržíte potvrzení objednávky emailem, které obsahuje také kontaktní údaje na nás a bankovní spojení pro případ, kdybyste chtěli provést platbu předem bankovním převodem. Uvědomte si prosím, že tento proces probíhá pouze během naší provozní doby, takže pokud bude objednávka odeslána na konci naší provozní doby nebo po naší provozní době, potvrzení objednávky Vám bude zasláno následující pracovní den a objednávka vyřízena bez zbytečných odkladů.

6. krok: Změna objednávky

Samozřejmě se může stát, že Vás krátce po odeslání objednávky ještě něco napadlo, co byste také rádi objednali. Žádný problém! Svoji objednávku můžete kdykoli změnit a přiobjednat další produkty. Pokud chcete zboží stornovat nebo vyměnit za jiný produkt, pošlete nám nejlépe email nebo nám zavolejte, abychom mohli Vaši objednávku co nejrychleji zpracovat.

7. krok: Expedice

Na území České republiky zasíláme zboží prostřednictvím České pošty. Jakmile Vaše zboží opustí náš obchod, obdržíte potvrzení o expedici emailem.

8. krok: Doručení

Doručení zásilky v rámci ČR trvá zpravidla 2-4 pracovní dny. Pokud jste nám sdělili číslo svého mobilního telefonu, měl by Vás přepravce o jejím doručování informovat SMS zprávou.

9. krok: 100% spokojenost s nákupem?

Jen pokud jste plně spokojeni, můžeme být spokojeni i my! Je-li něco, co se Vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím.

 

 

POKUD BYSTE SI NÁHODOU NEVĚDĚLI V JAKÉMKOLIV KROKU RADY, VOLEJTE NEBO PIŠTE E-MAIL (viz kontakt)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.